Het indienen van een klacht
Ook bij Advizy kan het voorkomen dat wij fouten maken. Als dit het geval is willen we die vanzelfsprekend direct oplossen. Heeft u een klacht? Dan vernemen wij dat graag.
Zo kunt u op verschillende manieren een klacht indienen:
Vermelding gegevens en meezenden stukken
Om uw klacht snel en zorgvuldig te kunnen behandelen, hebben wij onderstaande gegevens minimaal nodig:
Het ontvangen van een reactie
Wij sturen u binnen een week na ontvangst van de klacht een ontvangstbevestiging toe. Daarnaast zullen wij, waar nodig, zoeken naar een passende oplossing om ontevredenheid in de toekomst te voorkomen. Aangezien wij graag nauwkeurig te werk gaan, is het mogelijk dat het enige tijd zal kosten voordat we onze (eerste) reactie versturen. Wij streven ernaar om uiterlijk twee weken na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie te geven. Indien wij verwachten dat dit niet binnen twee weken gaat lukken, zal u daarvan altijd tijdig op de hoogte worden gesteld, uiteraard met een geldige reden.
Vertrouwelijkheid
De klacht wordt door beide partijen vertrouwelijk behandeld.
Beroepsmogelijkheid
Bent u het niet eens met de afwikkeling van de klacht, dan wordt een onafhankelijke derde ingeschakeld.
Heeft u na mediation nog steeds het gevoel dat uw klacht niet afdoende is afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut financiële diensten, de KiFiD. Wij volgen volgen de uitspraak van de KiFiD.
Voor meer informatie verwijzen we u naar onze Algemene Voorwaarden.